WakaWaka lamp & oplader

Al meer dan een half jaar ben ik redelijk verslaafd aan mijn WakaWaka lamp & oplader op zonne-energie! Geweldig in de avonduren als leeslamp (zelfs in de keuken en badkamer gebruik ik het) en mijn mobiel wordt er regelmatig mee opgeladen. Zeer handig op vakantie natuurlijk. En vanaf deze week nu ook verkrijgbaar in mijn WEBWINKEL!

De WakaWaka Power+ is een krachtige, compacte oplader en (zak)lamp op zonne-energie. Het laadt zo goed als elk type telefoon en klein elektronisch apparaat op én geeft tot wel 150 uur veilig en duurzaam licht.

- Volle batterij na 12-24 uur zonlicht
- Laadt een smartphone helemaal op in ~2 uur
- 4 licht standen: van 5 tot 75 lumen
- Flexibele positionering: op een tafel, fles, of aan een touwtje
- SOS-modus voor noodgevallen
- Gemaakt van sterk en duurzaam 100% recycled PC-ABS

WakaWaka (‘helder licht’ in Swahili) maakt lampjes en opladers op zonne-energie die niet alleen ontzettend handig zijn in het Westen, maar ook noodzakelijk in ontwikkelingslanden. Share the Sun: Voor elke verkochte WakaWaka, gaat er altijd WakaWaka Light naar een gezin zonder elektriciteit in een rampgebied of crisissituatie.
#sharethesun

Reacties

Populaire posts